با توجه به گسترش روز به روز فضای IT و افزایش کسب و کارهای اینترنتی، احتمالا شما هم به این فکر کردید که چگونه وارد این عرصه شوید یا وضعیت کسب و کارتان را بهبود دهید. طراحی سایت اولین گام ورود به دنیای دیجیتال است. شاید بپرسید چرا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام نه و چرا وبسایت؟‌ در ادامه به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

طراحی سایت حرفه ای و کارآمد سبب گسترش کسب کار در بعد مکانی و زمانی می شود به همین سبب می تواند میزان فروش و سودآوری را تا حد زیادی افزایش دهد. احتمالا بسیار راجع به درآمد چند صد میلیونی از وبسایت شنیده اید اینها شایعه نیستند واقعا برخی توانسته اند به این درآمد ها دست یابند اما این کار ساده نبوده و زحمت بسیاری برای آن کشیده شده است. اما اگر شما هم در عرصه دیجیتال حرفه ای کار کنید می توانید به این اعداد دست یابید.

طراحی سایت

طراحی سایت اولین گام ورود به دنیای دیجیتال است و مانند شناسنامه برای کسب و کار است. افراد به وبسایت ها بسیار بیشتر از شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند و برایشان اعتبار بیشتری دارند. سطح اجتماعی کسب و کاری که وبسایت دارد و کسب و کاری که صرفا در شبکه های اجتماعی پیج دارد کاملا متفاوت است. به همین سبب اگر در اینستاگرام چند پیج را بررسی کنید بین آنها حتما پیج هایی را خواهید دید که وبسایت نیز دارند یا در شرف پیاده سازی وب سایت می باشند.

با توجه به روند افزایشی کسب و کارهای دیجیتال اگر به این دنیا وارد نشوید و نتوانید خودتان را وفق دهید در عرصه رقابت کمرنگ یا حتی حذف خواهید شد.

 

عدم وابستگی به زمان و فروش شبانه روزی

با طراحی یک سایت حرفه ای مشتریان شما می توانند در هر ساعتی از شبانه روز محصولات مد نظر خود را خریداری کنند و شما حتی در خواب هم فروش خواهید داشت.

عدم وابستگی به مکان

یک وبسایت سبب می شود تا هر فردی از هر منطقه ای بتواند خرید خود را انجام دهد و دیگر مشتریان شما وابسته به یک منطقه خاص نخواهند بود. در واقع شما نیازی به خواب پول و یا اجاره مغازه و دفتر نخواهید داشت و با هزینه بسیار کمتر می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید.

اعتبار و اعتماد مشتریان

با داشتن یک سایت و دریافت نماد اعتماد الکترونیک و پیاده سازی یک پروسه پرداخت ایمن افراد بسیار آسانتر به شما اعتماد می کنند. طبق تحقیقات از دیدگاه مشتریان به کسب و کارهای دارای وبسایت، اعتبار بیشتری دارند و قابل اعتماد ترند.

گسترش کسب و کار

شما به راحتی با یک وبسایت و سئو آن می توانید در نتایج گوگل قرار بگیرید و مشتریانتان را در وسعت بیشتری گسترش دهید.

البته دقت کنید که حتما وبسایت شما کارایی و ظاهر مناسب داشته باشد تا سبب جذب مشتریان شود زیرا به همان مقدار که کسب و کار گسترش پیدا می‌کند رقبا نیز بیشتر و قویتر می‌شوند.

 

طراحی سایت حرفه ای

با توجه به مزایای بالا احتمالا شما هم وسوسه شده اید که یک وبسایت برای کسب و کار خود تهیه کنید. برای پیشی از رقبا لازم است شما یک وبسایت حرفه ای متناسب با کارایی و بودجه خود از یک شرکت معتبر تهیه کنید.

استودیو برنامه نویسی وبکیو ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو می باشد که توانسته است با پایین آوردن مخارج جانبی هزینه خود را بسیار کاهش دهد و با قیمت مناسب کار با کیفیت تحویل مشتریان دهد.

وبکیو مشاوره رایگان دارد که می توانید پیش از سفارش از ما مشاوره بگیرید و همچنین برای تمامی وبسایت ها سه ماه خدمات پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهیم که شما خیالتان از بابت تغییرات آسوده باشد. همچنین تمامی موارد لازمه را به خودتان نیز آموزش می دهند که خودتان هم بتوانید کارهای سایت را جلو ببرید.

مشاوره رایگان

بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو از کارشناسان متخصص این حوزه مشاوره بگیرید تا تمامی نیازمندیهای شما کاملا شناسایی شده و کار طبق نیازهای شما پیاده سازی شود. وبکیو قبل از شروع پیاده سازی به شما فازبندی و زمانبندی ارائه می دهند و تمامی کار ها طبق همان زمان پیش خواهد رفت و شما خیالتان از بابت تحویل به موقع آسوده خواهد بود. همین حالا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید تماس بگیرید یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

Please rate this