وبلاگ ما

7 دلیل طراحی سایت سالن های زیبایی در گرگان				    	    	    	    	    	    	    	    	    	    	5/5							(6)

7 دلیل طراحی سایت سالن های زیبایی در گرگان 5/5 (6)

طراحی سایت سالن های زیبایی در گرگان، بنا به درخواست مالکین سایت، میتوان امکانات و خدمات زیادی را اعمال کرد تا فرایند خدمت رسانی به مشتریان مجموعه آسانتر و سریعتر صورت بگیرد و به درآمد بیشتر را بدست آورد.

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

شاید دوست داشته باشید بدانید

تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی و پیدا نمودن مشتری هدف ؟

در قدیم برای داشتن مشتری باید هزینه بسیار بالایی صرف می شد. تا در بین یک تعداد بسیار زیادی از مردم موضوعی منتشر می شد تا این که شاید فردی در این میان نیاز به خدمات ما داشته باشد. مثل پخش کردن تراکت که در حال حاضر به امری بسیار پر هزینه تبدیل شده است. امروزه به لطف اینترنت و موتور های جستجو و همچنین شبکه های اجتماعی این موضوع بسیار تغیر کرده است. به طوری که شما خدمات خود را ارائه می دهید و مشتری با جستوجویی بسیار کوتاه خدمات شما را پیدا خواهد نمود که همین موضوع یکی از دلایل اهمیت داشتن وب سایت است.

هزینه بسیار پایین برای راه اندازی فروشگاه مجازی !

هزینه راه اندازی فروشگاه مجازی در بستر اینترنت بسیار کم هزینه تر و ارزانتر از راه اندازی فروشگاه واقعی بوده. امروزه با گسترش CMS ها احتیاجی به کدنویسی اختصاصی نیست و بسیاری از نیاز ها با CMS هایی همچون وردپرس پوشش داده می شود. طراحی سایت با این CMS ها هم وقت کمتری می برد و هم هزینه کمتری دارد.

بازاریابی و جذب مشتری با کمترین هزینه !

اگر در زمان برنامه نویسی و ساخت وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما اصول اولیه SEO و بهینه سازی سایت رعایت شده باشد.و همان طور که قبلاً هم گفته بودیم شما نیز آموزش های لازم برای تولید محتوا و سئو سایت را یاد بگیرید و کسب درآمد از طراحی سایت .در مدت زمان کوتاه و به صورت رایگان می توانید مشتری جذب کنید و کسب و کار اینترنتی تان رونق ببخشید.  در سالیان گذشته افراد زیادی بودند که از طریق اینترنت در مدت زمان کوتاه به نتیجه فوق العاده ای دست یافتند. البته رقابت در این بستر هم به این سادگی نیست و نیازمند تلاش و پشتکار زیاد است.

به روز بودن قیمت ها و محصولات !

یکی از ویژگی های قابل توجه وب سایت و کسب و کار الکترونیکی به روز بودن قیمت ها و محصولات بوده با توجه به این موضوع که در بازار رقابتی امروز که مشتریان به سادگی با یک جست و جوی ساده در google می توانند فروشگاه های محصول مورد نظر و همچنین اخرین قیمت های آن را مطلع شوند. اگر قیمت های شما و تعداد محصولات شما بالا نباشد هم باید هزینه انبار داری بالایی را پرداخت نمایید و هم به دلیل قیمت های نامعقول یا محصول خود را خیلی ارزانتر از بازار به فروش میرسانید و باید گرانتر بخرید و یا محصول خود را به دلیل قیمت بالا هیچ وقت نمی فروشید.

مقایسه سریع محصولات و یا خدمات ..

یکی از وب سایت هایی که به شایستگی از مزیت رقابتی مقایسه محصولات برای فروش بهتر استفاده نمود دیجی کالا بود که افراد را به خرید بهینه و صحیح تر تشویق نمود و در همین حال محصولات خود را به مشتریان فروخت. و در حال حاضر این وب سایت با تراکنش های میلیاردی روبرو هست که بازار بسیاری از فروشندگان محصولات دیجیتال را به سمت خود کشاند در کسب و کار های سنتی هم امکان مقایسه فروشندگان وجود دارد اما نه به این شکل و با این جزئیات.

مشترک خبرنامه‌ ما شده و از آفرهای ما مطلع شوید