اهمیت طراحی سایت سالن های زیبایی در گرگان

ممکن است زمانی که میشنوید آرایشگاه و یا سالن زیبایی سایت دارد، به این فکر کنید که در این سایت، فقط اطلاعات و خدمات آرایشگاه معرفی شده است و سایت صرفا جنبه خبری دارد اما امروزه میتوان امکانات و خدمات زیادی را در سایت های آرایشگاهی و سالن های زیبایی بوجود آورد و در همین بین درآمد خود را افزیش داد. سالن های زیبایی میتوانند از طریق به کار گیری دیجیتال مارکتینگ و در کنار آن طراحی سایت و استفاده از شبکه های اجتماعی حضور فعال و پررنگی در بازار کار خود داشته باشند و مسیر رشد خود را را سریعتر از سایر رقبا طی کنند.

صاحبین سالن های زیبایی با داشتن وبسایت اختصاصی سالن خود و بهینه سازی سایت از طریق سئو میتوانند رتبه سایت خود را در گوگل، ارتقا دهند و با سرچ کلمه سالن زیبایی، در رتبه های اول گوگل باشند و از طریق افزایش ترافیک سایت، سود مجموعه افزایش پیدا کند و تبدیل به برندی سرشناس در حوزه کاری خود شوند. زمانی که تبدیل به برندی سرشناس در حوزه زیبایی و آرایشی شوید، میتوانید برای افزایش درآمد خود خدمات بیشتری ارائه دهید و نرخ های بیشتری را برای خدمات خود به واسطه برند خود در نظر بگیرید.

بنابراین ما توصیه میکنیم نه تنها سالن های زیبایی بلکه هر مجموعه ای با هر زمینه کاری برای ارتقای کسب و کار خود، باید از فضای وسیع اینترنت استفاده کند و کسب و کار خود را محدود به شهر و یا حتی کشور خود نداند و در فضای وسیعی برند خود را تبلیغ کند.

هر کاری هر تخصصی به خصوص طراحی سایت سالن های زیبایی از اصول و مراحل خاصی پیروی میکندو برای بهترین نتیجه باید همه آنها را رعایت کند. شرکت های طراحی سایت معتبر، با رعایت تمامی اصول طراحی و خدمت رسانی به مشتریان خود توانسته اند رضایت و اعتماد آنها را بدست بیاورند و تبدیل به برندی معتبر در میان شرکت های رقیب شوند.

 

قابلیت های ویژه در طراحی سایت سالن های زیبایی در گرگان

در سایت های سالن های زیبایی، بنا به درخواست مالکین سایت، میتوان امکانات و خدمات زیادی را اعمال کرد تا فرایند خدمت رسانی به مشتریان مجموعه آسانتر و سریعتر صورت بگیرد و به درآمد بیشتر را بدست آورد. .به عنوان مثال با ایجاد سیستم نوبت دهی و رزرو آنلاین در سایت، میتوانید بدور از مشکلات قبلی در فرایند رزرو، مشتریان خود را به سمت سایت و رزرو خدمات بر اساس تایم و روزی که در نظر دارند، هدایت کرد.

در کل باید بگوییم که طراحی وبسایت آرایشگاهی به دو بخش تقسیم میشود. بخشی باید برای مشتریان مجموعه که خدمات مجموعه را رزرو میکنند، باشد و بخش دیگر مروبط به مالکین و کارکنان مجموعه که با قرار دادن خدمات و عکس ها و…سعی در بهبود خدمت رسانی به مشتریان میکنند.

نوب دهی و رزرو آنلاین سایت سالن زیبایی

قابلیت رزرو و نوبت دهی آنلاین، یکی از جدیدترین امکانات سایت های آرایشگاهی میباشد. این قابیلت باعث میشود که مشتریان راحت تر و بدون دردسر های قبلی با رجوع به سایت سالن زیبایی مورد نظر خود، بر اساس تایم و روزی که در نظر دارند، برای استفاده از خدمات مجموعه وقت اختصاصی خود را داشته باشند و از یک طرف مالکین و کارکنان سالن های زیبایی دردسر های تعیین وقت و سروکله زدن بابت هزینه ها و معرفی خدمات را نداشته باشند و در وقت خود صرفه جویی کنند. یکی از امکاناتی که در سایت های سالن های زیبایی میشود ایجاد کرد این است که مشتریان بتوانند ارایشگران را با رزرو وقت قبلی انتخاب کنند و به محلی که در نظر دارند اعزام کنند.

معرفی خدمات سالن زیبایی

در سایت های سالن های زیبایی میتوانید خدمات خود را با نشان دادن فیلم، عکس و نمونه کار ها به مشتریان خود معرفی کنید و در این مسیر مشتریان زیادی را به سمت سالن خود جذب کنید .مشتریان میتوانند با رجوع به سایت سالن زیبایی شما، خدمات ارائه شده توسط مجموعه را بررسی کنند و با رزرو وقت قبلی از خدمات مجموعه استفاده کنند. در سایت های ارایشگاهی میتوانید برای هر خدماتی که ارائه میدهید، نمونه کار ها، عکس ها، مدل ها و… را نمایش دهید و هر نوع معرفی و توضیحی که لازم و مفید باشد، را قرار دهید. اما در زمانی که سایتی نداشته باشید، باید تمامی این موارد را به صورت کاتالوگ، بروشور و …. به مشتری ارائه دهید که جدا از اینکه هزینه بیشتری را به مجموعه تحمیل میکند، باعث میشود که مشتری از خدمات خوبی برخوردار نشود و در این میان غیر حرفه ای بنظر برسید.

معرفی آرایشگران و متخصصان سالن زیبایی

در سایت های سالن های زیبایی این قابلیت وجود دارد که مشتریان بتوانند ارایشگر مورد نظر خود را انتخاب کنند و از خدمات آن متخصص بهره ببرند. این کار به این شکل صورت میگیرد که آرایشگران و خدماتی که ارائه میدهند در سایت به طور کامل معرفی میشوند و مشتریان در زمانی که میخواهند برای خدمات خود وقتی را رزرو کنند، میتوانند نام ارایشگر منتخب خود را انتخاب و وقت خود را با آن آرایشگر داشته باشند. این روش که مشتریان بتوانند اطلاعات و تخصص های ارایشگران را در سایت به طور کامل در اختیار داشته باشند، باعث میشود که مشتریان راحت تر اعتماد کرده و سریع تر جذب مجموعه شما شوند.

قرار دادن مقالات و مطالب در سایت سالن زیبایی

در سایت های ارایشگاهی میتوان مقالات و نوشته های زیادی را قرار داد تا از این طریق بتوان ترافیک سایت را افزایش داد و بتوانید اطلاعات بروزی که در زمینه کاریتان اتفاق می افتد را به گوش مخاطبین خود برسانید. زمانی که شما این اطلاعات و مقالات را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید، جدا از اینکه با گذشت زمان ترافیک سایت افزایش پیدا میکند، باعث میشود که در میان هم صنف های خود تبدیل به منبعی شوید که اطلاعات بروزی را در اختیار دارد و این باعث کمک به پروسه برندسازی سالن زیبایی شما میشود. همانطور که پیشتر گفتیم با بهینه سازی سایت از طریق سئو سایت، میتوانید به رتبه های اول گوگل برسید. یکی از کار هایی که به این امر کمک میکند، این است که مقالات و هر نوع محتوایی که در سایت خود منتشر میکنید را بر اساس قوانین سئو سازماندهی کرده باشید و به این ترتیب سایت رتبه بالاتری را در گوگل میگیرد و ورودی سایت افزایش میابد و در نهایت منجر به افرایش درآمد سالن زیبایی شما میشود.

فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت سالن زیبایی

شاید تاکنون دیده اید که در بعضی از سالن های زیبایی محصولات آرایشی و بهداشتی فروخته میشود. یکی دیگر از قابلیت هایی که میتوان در سایت های آرایشگاهی ایجاد کرد، این است که سایت خود را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی کنید و محصولاتی که دارید را در آن به فروش برسانید. دقیقا مشابه سایت هایی مثل ویترین، خانومی و از این طریق بتوانید به درآمد و برند سازی مجموعه خود کمکی کرده باشید.

 

ویژگی های طراحی وب سایت آرایشگاهی حرفه ای

تا کنون مهم ترین قابلیت هایی که سایت های سالن زیبایی در اختیارتان قرار میدهد را با یکدیگر بررسی کردیم در زیر به اختصار سایر قابلیت های سایت های ارایشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد.

  • در سایت های سالن های زیبایی میتوانید، برای تمامی خدمات خود قیمت و نرخ مشخص خود را ثبت کنید و یا تخفیفات و جشنواره های خود را اعمال کنید.
  • در سایت های ارایشگاهی اگر تخفیفات و جشنواره هایی دارید، میتوانید راحت تر و با طراحی بنر های اختصاصی مخاطبین بیشتر را از این رویداد ها مطلع و به سمت خود جذب کنید.
  • در این نوع از سایت ها میتوانید به مخاطبین خود مشاوره تلفنی دهید و یا به صورت چت انلاین با آنها در ارتباط باشید.
  • در این سایت ها میتوانید مجوز ها، گواهینامه ها، تخصص ها و… سالن زیبایی را به اشتراک گذارید تا جهت اعتماد سازی اقدام مهمی کرده باشید.
  • در سایت های ارایشی، هزینه خدمات به صورت آنلاین پرداخت میشوند و این مورد کار را برای مشتریان و ارایشگران راحت تر کرده است.

 

شرکت طراحی سایت سالن زیبایی

اکنون که با قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت سالن های زیبایی اشنا شدید و از خدماتی که در این سایت ها انجام میشود، مطلع شدید شاید به دنبال شرکتی معتبر و حرفه ای جهت طراحی سایت سالن زیبایی خود باشید. شرکت طراحی سایت وبکیو توانسته است با حضور فعال و قدرتمند خود طراحی سایت سالن های زیبایی در گرگان را به طور موفقیت امیزی انجام دهد و رضایت کامل مخاطبین خود را بدست آورد. شما با استفاده از خدمات طراحی سایت وبکیو میتوانید در عرض 20 روز سایت اختصاصی سالن زیبایی فول امکانات خود را، با هزینه های کاملا اقتصادی در اختیار داشته باشید و صاحب تمامی آنچه تاکنون گفته شد، باشید. چرا که شما شایسته بهترین ها هستید و ما این بهترین را در اختیار شما قرار میدهیم. اگر قصد سفارش طراحی سایت سالن زیبایی رد گرگان را دارید، با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان و پشتیبانان ما بهرمند شوید.

Please rate this